Monday, June 30, 2008

Koew Teow + Bihun = Sedappppp...

Ari tu camna ntah tetiba member aku (roman rquelme) ajak pi pekena nasi goreng daging merah kat bawah highway bayan lepas...dia kata sedap sangat, sampai meleleh ayaq liur secawan...aku kalu sebut tentang makan ni pantang skit..musti sampai punya...tapi bila sampai lain pulak yang diorder..mungkin pertanyaan aku untuk order daging merah saja (dia jual pakej rupanya, daging saja tak boleh, musti skali ngan nasi) kat anak pak long tu tak dilayan...terus gua order menu rahsia gua....




Koew Teow + Bihun (Kohun)...baru dia tau..skali pak long tu buat memang sedap...memang rasa kampung abis la Kohun dia...sambil makan sambil layan anak pak long tu plak..woo, bleh tambah lagi 2 pinggan woo...kedai ni kat depan masjid sungai nibong, penang...yang menjadi kemusykilan aku sampai sekarang ialah, aku tak tau nama kedai dia..hahaa...line clear...

No comments: